Een klacht, wat nu?
Het kan altijd gebeuren dat er iets niet helemaal gaat zoals je had gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@agnescreaties.nl. Om ervoor te zorgen dat je klacht zo snel mogelijk wordt behandeld, vragen we je om zoveel mogelijk details te verstrekken in je e-mail. Denk hierbij aan je ordernummer, de datum van aankoop en een duidelijke beschrijving van het probleem. We streven ernaar om binnen 48 uur op je bericht te reageren en een passende oplossing te bieden.
Daarnaast is Agnes Creaties is aangesloten bij WebwinkelKeur, deze zal gratis bemiddelen. Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden, heeft de consument de mogelijkheid om zijn klacht te laten behandelen door de door WebwinkelKeur aangestelde onafhankelijke geschillencommissie, de uitspraak hiervan is bindend en zowel ondernemer als consument stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door de consument betaalt dienen te worden aan de betreffende commissie.
Meer informatie hierover vind je hier terug: https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is, staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Uiteraard hopen we dat dit allemaal niet nodig zal zijn en dat u een tevreden klant bij ons bent en blijft!